نماینده ولی فقیه در گیلان: چاپ
افراط و تفریط دلیل بر انقلابی بودن افراد نیست
16 فروردین 96 - 16:01  | 1511 بازدید

 

مجله گیلان فردا- آیت الله قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر این که در انتخابات حرمت افراد حفظ شود گفت: افراط و تفریط دلیل بر انقلابی بودن افراد نیست بلکه انقلابی بودن به قیام، مبارزه و روشنگری به‌جاست.

 

در انتخابات آبروی افراد برده نشود

امام جمعه رشت به نزدیک شدن ایام انتخابات اشاره کرد و متذکر شد: انتخابات نزدیک است و تصور نشود که تند و تیز حرکت کردن دلیل بر انقلابی بودن است، باید از افراط و تفریط پرهیز شود.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که بی‌تحرک هستند بدانند انقلابی بودن با حرف زدن به‌جا و قیام و مبارزه و روشنگری به‌موقع بوده و با سکوت نمی‌شود انقلابی بود و در انتخابات آبروی افراد برده نشود و به اختلافات دامن نزنیم تا انتخاباتی سالم را برگزار کنیم.

 

16میلیارد تومان پول رودخانه‌های رشت چه شد؟

وی در بخشی دیگر از سخنان خود دکتر نوبخت را مایه افتخار گیلان دانست و گفت: در جلسه با ایشان گفتم که این پست برای شما همیشگی نمی ماند پس در این فرصت بیایید و به داد رودخانه زرجوب و گوهررود برسید. ولی دکتر نوبخت گفت« ۱۶میلیارد تومان پول دادیم اما برای رودخانه‌های رشت کاری نشد». و بنده گفتم باید این موضوع را از مسئولان بازخواست کنید و اگر پول را به برادران خاتم الانبیا می دادید کار را انجام می دادند.

 

چه به سر منابع طبیعی گیلان آمده؟

آیت الله قربانی همچنین با اشاره به طبیعت گیلان گفت: نگاه کنید چه به سر منابع طبیعی آورده اند

در گذشته مردم ما در همین رودخانه ها حمام می کردند، اما هم کنون اگر دستمان به رودخانه برسد باید دستمان را با آب و صابون بشوییم.

وی افزود: گیلان شاداب و سرسبز بدون منابع طبیعی معنی ندارد. گیلان به دلیل وجود درختان و جنگل‌ها، آب، رودخانه و دریا و فضای بهشتی آن به بهشت ایران معروف شده است و ما باید قدردان این نعمت الهی باشیم و در مراقبت آن بکوشیم. و این در حرف خلاصه نمی شود و باید در عمل نشان دهیم.

وی با بیان اینکه عید نوروز نزدیک است گفت: از دولت کریمه خود می خواهیم که مشکلات استان را حل نمایند.

 

به اشتراک بگذارید:

نظر بنویسید:

security code