مهندس هودنه، مدیر شهر فرش ایران«رشت» چاپ
هر سال چهار جشنواره برگزار می کنیم
16 فروردین 96 - 00:01  | 1812 بازدید

گیلان فردا- مجموعه ای از نفیس ترین فرش ها و تابلو فرش ها را می توانید در فروشگاه شهر فرش ایران ببینید و به سلیقه خودتان انتخاب کنید. فروشگاه شهر فرش ایران در یک سال اخیر تسهیلات زیادی به خریداران ارایه کرده است. در این راستا با آقای مهندس هودنه، مدیر شهر فرش ایران «رشت» مصاحبه کرده ایم. وی ضمن تبریک فرا رسیدن سال 1396 گفت: ما سعی می کنیم با پایین ترین قیمت و به صورت نقد و اقساط فرش را به مشتریان ارایه کنیم. و هر زمان که از ما خرید کردند به صورت رایگان در هر جای کشور فرش را در منزل به آن ها تحویل دهیم.

وی گفت: فرش های ما از 5 تا 15 سال گارانتی دارند و بهترین فرش های ماشینی داخلی از تیپ صادراتی و همه درجه یک هستند. و تابلو فرش های بسیار زیبا و نفیسی هم داریم. وی افزود: ما با شرکت ها و کارکنان دولت با چک کارمندی کار می کنیم. و با توجه به نحوه پرداختشان برای آن ها تسهیلات در نظر می گیریم. کلیه نیروهای مسلح هم می توانند با کارت حکمت بدون پول و بهره از ما خرید کنند.

وی در مورد جشنواره های فرش شهر ایران گفت: هر سال چهار جشنواره برگزار می کنیم. از جمله برای عروس و داماد و در عید نوروز که معمولا ماشین می دهیم و بعد ها شاید چیزهای بهتری هم بگذاریم. و مراسم قرعه کشی با حضور مدعوین و خریداران انجام می شود. در جشنواره های قبلی مان که در طول سال داشتیم دو بار به خریداران پول جایزه دادیم. یعنی به 10 نفر نفری یک میلیون تومان و به 10 نفر دیگر نفری 500 هزار تومان. یک بار ماشین پراید و دو موتور جایزه دادیم و یک بار هم جهیزیه کامل برای عروس و داماد. هزینه رفت و برگشت سفر به مشهد مقدس و اقامت در هتل خوب هم جایزه دیگر ما بود. و یک ماشین شاسی بلند«رنو داستر» و 30 سکه طلای بهار آزادی هم جایزه ویژه نوروزی ماست که 29 اسفند انشاالله در ساعت دو تا پنج مراسم قرعه کشی آن در سالن پاسارگاد برگزار خواهد شد. وی خاطر نشان کرد برنامه های مربوط به سال 1396 را نیز به زودی اعلام خواهد کرد.

آقای هودنه در پاسخ به این که چطور شد در ساخت سریال «جایزه بزرگ» مشارکت داشتید گفت:من انجام کار فرهنگی را دوست دارم و وقتی کارگردان به من پیشنهاد همکاری داد، پذیرفتم و خوشبختانه مردم هم از این سریال استقبال کردند. و احتمال دارد این کار را ادامه بدهم.

وی همچنین با اشاره به ارج گذاشتن به زبان مادری و تاریخ سرزمین و فرهنگ محلی گفت : ما باید فرهنگ مان را حفط کنیم و بزرگانمان را بشناسیم. و من گاهی با برنامه ریزی حدود 100 نفر را برای دیدن خانه میرزاکوچک به آنجا می برم، و بعد متوجه می شویم که بیشترشان تا الآن اصلا خانه میرزا را ندیده اند. آقای هودنه با تاکید بر این که از کنار مردم اینجا بودن لذت می برم گفت: سعی می کنیم با صداقت با مردم کار کنیم و امیدوارم که مردم از ما راضی باشند.

برچسبها : ،
به اشتراک بگذارید:

نظر بنویسید:

security code