ماه پسند، مدیر امورمالی شهرداری: چاپ
حقوق کارکنان به روز رسانی شد
18 فروردین 97 - 00:01  | 1541 بازدید

 

گیلان فردا- مجتبی ماه پسند، مدیر امورمالی شهرداری رشت از به روز رسانی حقوق پرسنل و کارکنان شهرداری خبر داد.

وی گفت: با تاکید و پیگیری دکتر نصرتی شهردار محترم رشت و ریاست و اعضای محترم شورای اسلامی شهر رشت معوقات حقوق، بیمه و مزایای پرسنل شهرداری رشت پرداخت شد.

ماه پسند با اعلام این که حقوق مهر ماه پرسنل بخش رفت و روب و فضای سبز از سوی شهرداری پرداخت شده است گفت: طبق بندهای ۳-۵-۱ و ۳-۵-۳ قرارداد منعقده دو ماه حقوق پرسنل بر عهده شرکت های طرف قرارداد است و باید سریعا نسبت به پرداخت حقوق آبان و آذر اقدام کنند. که در منطقه یک شرکت های پیام سبز سحر و دهکده سبزپوش، در منطقه دو شرکت های کادوس سبز کوهسار، سیمین کاران، نورتابان و قاصدک سبز شمال، در منطقه سه شرکت های آهو تازان، سبز زیور و دروازه سبز شمال، در منطقه چهار شرکت های مهر گستر تابناک و خیزران سازه و در منطقه پنج شرکت های سبز زیور و پیام سبز سحر طرف قرارداد هستند.

وی در مورد نیروهای شرکت های حجمی مستقر در سازمان عمران، کود آلی، کمپینگ عینک، راه بند و خدماتی حوزه مرکز گفت: حقوق های مربوط به این حوزه ها تا پایان آبان ماه پرداخت شده است.

 وی در خصوص نیروهای نگهبانی شرکت مجریان نظم گیل توضیح داد: صورت وضعیت دو ماهه مهر و آبان این نیروها در حال جمع بندی است و به محض تهیه و ارایه لیست از سوی ناظرین سریعا پرداخت خواهد شد و تخصیص لازم در نظر گرفته شده است.

ماه پسند از پرداخت حقوق آبان ماه رانندگان خبر داد و در ادامه با اشاره به چندین ماه وقفه ای که در گذشته در خصوص بیمه تکمیلی پرسنل وجود داشته است گفت: این بیمه با پیگیری های صورت گرفته مجددا برقرار شد.

وی همچنین از تمدید اعتبار دفترچه های تامین اجتماعی کارکنان شهرداری رشت خبر داد و تصریح کرد:علاوه بر آن تسهیلاتی نظیر هتل در مشهد مقدس و استخر برای کارکنان شهرداری در نظر گرفته شده است و حقوق معوقه پرسنل رسمی و قراردادی پس از ۲ تا ۳ ماه وقفه به روز رسانی شد.

 

مدیرامور مالی شهرداری رشت در خصوص کارت های هدیه گفت: کارت هدیه نوروز ۹۵ در دوره جدید مدیریت شهری پرداخت شد و کارت های هدیه روز پدر، روز زن، بازنشستگان و آتش نشانی نیز پرداخت شد.

ماه پسند در مورد پرداخت کارت هدیه شب یلدا برای نیروهای حجمی و رفت و روب گفت: برقراری حقوق و مستمری بازنشستگان شهرداری پس از قریب به پنج. ماه از دیگر خدمات ارایه شده است و پرداخت حق سنوات گذشته پرسنل بازنشسته شهرداری نیز انجام شده است

وی از تهیه تفریغ بودجه سال ۹۴ خبر داد و گفت: برنامه ریزی های لازم جهت تهیه کلیه لوازم و تجهیزات لجستیک مناطق و سازمان ها در ستاد بحران انجام شده است. و شهرداری رشت در راستای تکریم کارکنان و پرداخت حق و حقوق پرسنل توان خود را به کار بسته است و جا دارد از پیگیری های مستمر ریاست و اعضای محترم شورا و شهردار محترم رشت کمال تشکر را داشته باشم.

وی ضمن قدردانی از تمامی واحدها به ویژه شهرداری های مناطق که در تولید درآمد نقش آفرینی کردند افزود: دکتر نصرتی شهردار رشت انتظار دارند با حفظ وحدت و همدلی، راه آغاز شده را با قدرت ادامه بدهیم تا گامی موثر در راستای کاهش مشکلات مردم برداشته شود و خدمات شایان توجهی از سوی کارکنان شهرداری رشت ارایه شود تا رضای خداوند و شهروندان را به همراه داشته باشد.

وی با اشاره به مشکلات اجرای پروژه های عمرانی گفت: برای پروژه هایی که برای شهر اولویت دارند اسناد خزانه در نظر بگیرید که وقتی کاری شروع می شود پروژه زخمی نشود. این امر در سال ۹۷ بسیار نیاز است.

برچسبها : ،
به اشتراک بگذارید:

نظر بنویسید:

security code