آمنه خدابخشی، مدیر برنامه و بودجه شهرداری رشت: چاپ
پروژه های عمرانی شهرداری رشت در بودجه ۹۷ قابلیت حذف شدن ندارند
18 فروردین 97 - 00:01  | 1542 بازدید

 

گیلان فردا- مدیر برنامه و بودجه شهرداری رشت درآمد شهرداری رشت تخمینی است و حتی در باره درآمد ارزش افزوده نیز با توجه به تورم و… نمی توانیم با اطمینان کامل صحبت کنیم گفت: سه آیتم وام، فروش اموال و سرمایه گذاری در بودجه سال ۹۷ شهرداری رشت مورد توجه است

وی با بیان اینکه طی سال های گذشته تعهداتی در شهرداری رشت ایجاد شده است گفت: هیچ کدام از پروژه های عمرانی مطرح شده شهرداری رشت در بودجه ۹۷ قابلیت حذف شدن ندارند.

خدابخشی افزود: پروژه های مشارکتی شهرداری در سال ۹۷ یک میلیارد و پانصد میلیون تومان ارزیابی شده و در اجرای پروژه های جدید برای رشت باید اولویت ها مورد توجه باشد

وی بودجه عمرانی پیشنهادی شهرداری رشت در سال ۹۷ را ۶۸۰ میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: این بخش از بودجه شهرداری رشت در مقایسه با سال ۹۶ حدود پنج درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به تعهدات انجام شده درسال های گذشته اظهارداشت: ارباب رجوعان این تعهدات پشت در امور مالی شهرداری و مناطق هستند.

مدیر برنامه و بودجه شهرداری رشت افزود: شهرداری جلسات متعددی برای اولویت بندی پروژه ها داشته است تا پروژه هایی که ضرورت دارد اجرایی شوند.

خدابخشی، مدیر برنامه و بودجه شهرداری رشت همچنین در بخش دیگری گفت: حتی یک درصد انحراف بودجه در پیاده راه نداشتیم و عملکرد شهرداری در حوزه پیاده راه شفاف است. در بودجه عمرانی رشت ردیف های اعتباری پیش بینی شد که پروژه های مختلفی در سطح رشت از جمله پیاده راه را در بر می گیرد. مثلا برای المان، مبلمان پیاده راه ردیف اعتباری در نظر گرفته شده است و این ها ردیف های بودجه ای است که توسط شورای محترم اسلامی در سال ۹۴مصوب شده است. شهرداری بابت هر هزینه ای می تواند از ردیف تعیین شده تامین اعتبار کند و این اتفاق هم افتاده است.

 

برچسبها : ،
به اشتراک بگذارید:

نظر بنویسید:

security code