انشاء یک دانش آموز دبستانی با موضوع «آیا تلگرام خوب است؟»
18 فروردین 97 - 00:01  | 1579 بازدید

 

گیلان فردا- به نظر من تلگرام چیز خوبی است

در تلگرام همه آدم ها خوبند. همه چیزهای خوب و با مزه مینویسند. من فامیل های  تلگرامى خود را بیشتر از فامیل های واقعی ام دوست دارم.

مثلا دایی عزت که به قول بابایم اخلاقش خیلی گند است و زورکی جواب سلام ما را میدهد کلی جوک های خنده دار در  تلگرام میگذارد و ما را میخنداند یا عمه اقدس که چشم دیدن هیچکدام ما را ندارد یک پا شاعر شده است و مرتب از مهربانی و گذشت حرف میزند.من نوشته های عمه اقدس را خیلی دوست دارم.

زن عمو خدیجه همش از طبیعت و حفظ  اون میگه اما مامانم میگه پس چرا پوست پفک رو تو خیابون میندازه!! دایی محسن هم حرفای قشنگ واسه حیوونا میزنه و میگه باید به اونها غذا بدیم و نازشون کنیم.. اما خودم دیدم با لگد یه گربه رو زد.

زهرا خانم همسایه بالاییمون خانم جلسه ایه و  حدیث و دعاهای خوبی توی   تلگرام میذاره و همش از خدا تشکر میکنه اما پیش مامانم که میاد همش شوهرشو نفرین میکنه و غیبتشو میکنه.

به نظر من بهشت جایی مثل تلگرام است همه با هم خوبند و حرف های خوب میزنند. وقتی بزرگ شدم میخواهم با یکی در تلگرام عروسی کنم و صبح تا شب با او در تلگرام زندگی کنم. ای کاش همه بتوانیم با هم در جایی مثل تلگرام زندگی کنیم...

این بود انشای من درباره تلگرام

(منبع:گروه تلگرامی)

برچسبها : ،
به اشتراک بگذارید:

نظر بنویسید:

security code