عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس: چاپ
اتمام بهانه های غرب باید با بسته شدن پی ام دی همراه شود
27 آذر 94 - 12:09  | 1606 بازدید

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با مثبت ارزیابی کردن گزارش آمانو، گفت: حال با اتمام بهانه ها از سوی غرب به طور قطع باید پرونده پی ام دی بسته شود.

مهندس غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی با اشاره به گزارش جدید مدیرکل آژانس انرژی اتمی یوکیا آمانو درباره ارزیابی نهایی در خصوص مسائل گذشته موسوم به ، گفت: طبق گزارش آژانس تمام دنیا

پی ام دی فهمید که ایران به دنبال استفاده از سلاح هسته ای نبوده و نیست.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه با عمل به وعده ها از سوی ایران انتظار داریم که گروه ۱+۵ نیز به به تعهدات خود متعهد باشد، افزود: غرب و آمریکا باید بدانند که اگر آثاری از ساخت بمب اتمی پیدا نکردند این دلیلی بر این نیست که ما در تحریم و مذاکرات شکست خورداه ایم بلکه تنها دلیل آن عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حرام بودن استفاده از بمب هسته ای است.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید بر اینکه ایران علم و امکانات ساخت بمب هسته ای را دارد اما خود مایل به ساخت آن نیست، تصریح کرد: کشورهای ۱|+۵ باید بدانند که هر نوع نقض تعهداتشان با برخوردی از سوی ما همراه خواهد بود.

وی با بیان اینکه اگر تحریم ها نیز برداشته نشود باز هم ایران بنا به فرموده رهبر انقلاب به سمت ساخت سلاح هسته ای نخواهد رفت، گفت: بهترین راهکار برای کشورهای غربی و آمریکا همنوایی با ایران است.

جعفرزاده ایمن آبادی ادامه داد: دل چرکین بودن ایران از اظهارات اخیر کنگره بوده از این رو انتظار داریم کنگره آمریکا لحن خود را متناسب با عزت و قدرت ایران در منطقه عوض کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: باید دانست تسلیم غرب در برابر ایران تنها نتیجه ایستادگی مردم و تلاش دولت یازدهم است.

برچسبها : ،
به اشتراک بگذارید:

نظر بنویسید:

security code