سلام و سپاس
27 آذر 94 - 00:09  | 34805 بازدید

به شکر خدا شماره اول «مجله گیلان فردا» در مهر ماه 1394 منتشر و خوشبختانه یا استقبال خوب شما عزیزان رو به رو شد( بذارید به حساب من-مر-قوربان). و اکنون که توفیق انتشار شماره دوم حاصل شد بار دیگر صمیمانه از تمام کسانی که در این مسیر همراه و یاورم بودند تشکر می کنم و از همه دوستان ارجمند و خوانندگان نازنین که با نظراتشان در ارایه هرچه بهتر کار مرا یاری کرده و می کنند سپاسگزارم. نکات چهارده گانه ای را در شماره اول به عنوان چراغ راه مجله به اطلاع شما رسانده بودم که انشاالله بتوانم به این رویای آرزوگونه یا آرزوی رویا گونه دست یابم و قدمی هر چند کوچک برای هم نوعان عزیز بردارم .

از آنجا که روش خاص خودم را در خبرنگاری و روزنامه نگاری دارم عادت کرده ام که هر از گاه با شما حرف بزنم، البته به دور از قالب مالوف و مرسوم نگارش روزنامه نگاری، بلکه ساده و صمیمی.

این بار نکات سه چهارگانه ای را با هم مرور می کنیم که شاید خالی از لطف نباشد. به عرضتان برسانم چاپ اولین شماره جدا از الطاف محبت آمیز دوستان و همکاران و خوانندگان، بازخوردهای جالبی را هم در پی داشت. در یک دسته بندی کوتاه می توانم بگویم بعضی از همکاران و اساتید محترم و پیشکسوت رسانه با دید حرفه ای مجله را بررسی کردند و همراه با انرژی مثبت که لزوما حاوی تعریف هم نبود رهنمودهایی دادند که بسیار قدردانشان هستم.

گروهی دیگر از خوانندگان نیز که در تمام مدت فعالیت خبری با من همراه بودند، با اظهار نظر موجب دلگرمی ام شدند. اما چند نظر در این میان به نوعی دیگر قابل تامل بوده است.از جمله:

- در گیلان نمی شود کار خوب کرد! البته این جمله را قبلا هم در موارد و حوزه های مختلف شنیده بودم ولی چرایی اش را نمی دانم. شاید این تفکر حالا دیگر به یک رسوب ذهنی تبدیل شده باشد که در ناخودآگاه افراد نقش بسته است.

- عزیز دیگری ضمن اینکه خیلی از مجله تعریف کرد اما پیشنهاد داد که انصراف دهم و گفت: «تعجب می کنم شما با این سابقه کار که با مشکلات این بخش آشناهستید چطور دل به دریا زده اید و در این شرایط سخت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی چنین مسئولیتی را به جان خریرید. من پیشنهاد می کنم حالا که تازه شماره اول چاپ شده و هنوز اتفاقی نیفتاده، انصراف دهید، چون این کار خیلی سخت است، هر چند که شما را به همین دلیل تحسین هم می کنم»!

            - اماشخص دیگری که اتفاقا خود از افراد با تجربه در حوزه رسانه استان است به من گفت: «مجله را دیدم ولی حوصله نظر دادن ندارم»!

 

به نظرتان این مورد سومی را چطور می توان تحلیل و تفسیر کرد؟! چون هر اثری نه کاملا خوب و بی نقص است و نه آنقدر بد و بی ارزش که نشود در مورد آن چیزی گفت! بنابراین همیشه جایی برای یک اظهار نظر ساده ( نه قضاوت) وجود دارد. اما جالب است که بعضی ها حتی از کوچکترین عکس العمل خودداری می کنند!!...

برچسبها : ،
به اشتراک بگذارید:

نظر بنویسید:

security code