معرفی چند گجت عجیب و کاربردی دنیای فناوری
13 دی 00 - 00:10  | 678 بازدید

 

گیلان فردا-آینه هوشمند-این آینه با یک صفحه نمایش و قابلیت‌های بسیار زیاد و متنوعی همراه است که با وجود آن زندگی آسانتر می‌شود. تکنولوژی تشخیص چهره به آینه این امکان را می‌دهد تا بر اساس نیاز فرد و متناسب با ویژگی‌های همان شخص پاسخ‌هایی را ارائه دهد. با آینه هوشمند care os می‌توانید به صورت مجازی لباس‌های مختلفی را پرو کنید تا ببینید چه رنگ و مدلی به شما می‌آید!

 

 

 

 

 

 

 

نئو ریتم

این محصول با یک هدبند که با یک فرمان حرکتی کنترل می‌شود، می‌تواند کیفیت زندگی‌تان را با یک روش متفاوت بالا ببرد. شرکت سازنده neorhythm عنوان می‌کند که مغز مکانیزم کنترل مرکزی احساسات، رفتار و عملکرد زندگی روزمره است و این هد بند فرکانس‌هایی تولید می‌کند که قابل مشاهده یا شنیدن نیستند، اما برای مغز شما سودمند است و استرس شما را کم کرده و پس از یک روز کاری پر استرس به ریلکس کردن و حس آرامش شما کمک می‌کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عینک هوشمند با فناوری واقعیت افزوده

وقتی که این عینک را روی چشمان خود می‌گذارید، یک صفحه مجازی ۱۳۰ اینچی مقابل چشمان شما قرار خواهد گرفت. این صفحه در واقع حکم یک سینمای شخصی را دارد که می‌توان در آن به تماشای فیلم نشست و حتی از بازی‌های موبایلی لذت برد. استفاده از فناوری واقعیت افزوده در این عینک به کاربران اجازه می‌دهد تا خود را با ویدیو‌های یوتیوب، بازی‌های موبایلی، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و … سرگرم کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

بالش هوشمند ضد خروپف

اگر در اطراف شما افرادی هستند که از صدای خروپف آن‌ها هنگام خواب به ستوه آمده‌اید، این بالش جدید احتمالا می‌تواند کمکتان کند! گجت هوشمندMotion Pillow با اتصال به یک دستگاه، می‌تواند شناسایی کند شخصی که سرش را روی آن گذاشته در حال خروپف کردن است! سپس، ۴ کیسه هوا درون بالش باد می‌شوند تا با تغییر جایگاه سر، مسیر هوا را آزاد سازند تا از این طریق کاربر بتواند خواب آسوده و بی سروصدایی داشته باشد.

 

مسواکی که در عرض ۱۰ ثانیه دندانتان را تمیز می‌کند

این مسواک مانند ابزاری است که دندانپزشکان برای قالب‌گیری دندان از آن استفاده می‌کنند. اما در واقع این محصول یک مسواک است که به شکل حرف انگلیسی Y طراحی شده و می‌تواند در عرض ۱۰ ثانیه، دندانتان را برق بیندازد!

تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را در دهان خود گذاشته و سپس دندان‌هایتان را اندکی روی این مسواک فشار دهید تا به خوبی به سطح آن بچسبد. سپس آن را روشن کنید. می‌بینید که Y-Brush به مدت ۱۰ ثانیه به ارتعاش درآمده و دندان شما را به خوبی تمام مسواک‌های برقی دیگر تمیز می‌کند.

 

 

 

 

 

 

ربات پیتزا ساز

ربات پیتزا ساز Picnic  یک گجت هوشمند کاربردی و جذاب است و دقیقا کاری را انجام می‌دهد که از اسمش پیداست؛ رباتی که پیتزا می‌سازد! در واقع این ربات می‌تواند در مدت زمان ۱ ساعت، ۳۰۰ پیتزای ۱۲ اینچی را برایتان آماده کند! نحوه کار این ربات به گونه‌ای است که گویا در آشپزخانه رستوران خود یک خط مونتاژ کوچک در اختیار دارید!

 

 

برچسبها : ،
به اشتراک بگذارید:

نظر بنویسید:

security code