به خود امید می دهیم
13 دی 00 - 00:10  | 668 بازدید

 

گیلان فردا، شهلا ابراهیم زاده اصلی- اگر به شغل تان علاقمند باشید سعی می کنید کارتان را بهتر ارایه دهید و از انجام کار لذت ببرید. البته اگر کاری وجود داشته باشد!

این روزها اما افراد زیادی از شرایط کار راضی نیستند و حتی برای تداوم دلبستگی به حرفه خود، انگیزه ای ندارند. این معلول همگانی، علت های بیشماری دارد که عموم مردم با آن درگیر شده اند.

گرانی لجام گسیخته، نبود امنیت شغلی و یا استثمار در محیط کار باعث شده بسیاری از افراد دچار اختلال در شغل و زندگی روزمره شوند. در چنین بستری نمی

توان برای آینده برنامه ریزی کرد. البته این مشکلات مربوط به کسانی است که ظاهراً شغلی دارند چون خیل عظیمی از افراد بخصوص جوان ها هنوز بیکارند

و بجز وعده چیزی نصیب شان نشده است!

نور چشمی ها دغدغه ای ندارند، اما با نگاهی واقع بینانه وضعیت اقتصادی برای عموم مردم که اکثریت جامعه را در بر گرفته و طبقه متوسط نامیده می شوند روز به روز سخت تر می شود.

در حوزه رسانه هم کار آنقدر سخت شده که فعالین واقعی یا عطای کار را به لقای آن بخشیده اند و یا سطح کمی و کیفی کار به قدری پایین آمده که نه خودشان راضی هستند نه مخاطب.

از یک سو خودسانسوری ها فضای کار رسانه را تقریبا خنثی کرده و از سوی دیگر، گرانی سرسام آور کاغذ و هزینه های انتشار، مجال ارایه کار خوب و وزین مطبوعاتی را از فعالین این حوزه گرفته است و حفره های ایجاد شده در این عرصه عمیق تر از آن است که بتوان با مسکن های کم مایه آن را زنده نگاه داشت.

به عنوان نمونه نشریه گیلان فردا که مطالعه می فرمایید از یک مجله 80 صفحه ای با کاغذ گلاسه و نیمه رنگی تبدیل شده است به چیزی که الان می بینید، 12 صفحه با کاغذ روزنامه ای!

وقتی کار را با مجموعه گیلان فردا شروع کردیم تمام تلاشمان این بود که در حد بضاعتمان یک کار خوب در حوزه مطبوعات ارایه دهیم. به شکر خدا با همکاری عزیزان توانستیم با کار تولیدی ضریب کیفی 75 و 80 را هم از وزارتخانه دریافت نماییم. اما ادامه کار آسان نبود. خیلی تلاش کردیم محتوا و شکل فیزیکی مجله را با همان کیفیت کاغذ حفظ کنیم ولی شوربختانه در شرایط کنونی قادر به این کار نیستیم و فعلا نشریه گیلان فردا را با کاغذ تحریر تقدیم شما خوبان می کنیم و به خود امید می دهیم که انشاالله همه چیز بهتر خواهد شد...                                                                       

( مدیرمسئول)

برچسبها : ،
به اشتراک بگذارید:

نظر بنویسید:

security code